A javítási költség függ a probléma pontos okától, valamint attól, fontosak-e az adataid vagy sem. Tipikusan 3.000 és 10.000 Ft közötti ársávba szoktak a szoftveres javítások esni. Pontosabbat a szerviztechnikusaink tudnak mondani a konkrét eset ismeretében, de váratlan kiadástól nem kell tartanod, mindig előre egyeztetnek Veled telefonon.
Megfelelő szaktudás (minimum haladó szintű felhasználói tudás) esetén akár igen. Adatmentéshez szükség lehet azonban egy másik számítógépre is, továbbá a hardveres teszteléshez pótalkatrészekre is. A laptop szétszerelése biztos, gyakorlott kezeket igényel és akár garanciavesztéssel is járhat.
Ha nem boldogulsz vele, akkor keress minket bátran!
Nem feltétlenül. Ha a problémát hardver hibája okozza, akkor természetesen igen, azonban a gyártó által vállalt garancia nem terjed ki a szoftveres meghibásodásra. Szoftveres meghibásodás esetén mindenképpen számítanod kell javítási költségre.
Ez nagymértékben függ a laptop teljesítményétől és a hiba pontos okától, valamint akár a laptopon tárolt adatok mennyiségétől is. Általában 1-2 munkanappal érdemes tervezni.
Azt nem tudjuk garantálni, hogy nem lesz újabb szoftveres meghibásodásod a jövőben. Természetesen arra vállalunk garanciát, hogy amit elvégeztünk, az jó minőségű munka, arra viszont nem, hogy néhány nap, vagy 1-2 hét után milyen újabb meghibásodás keletkezik.
Szerviztechnikusaink szívesen adnak tanácsokat, hogyan kerülheted el, hogy újra hasonló problémával találkozz, de ez sem garantál 100%-os eredményt.
Igen. A szoftveres javítási folyamathoz teljeskörűen hozzá kell férnünk a számítógépedhez, másként nem tudjuk elvégezni a laptop javítását. De légy nyugodt, garantáljuk, hogy az adataid biztonságban lesznek, és nem fogunk visszaélni a bizalmaddal.
A javítás során biztosan nem, de az elképzelhető, hogy maga a háttértároló meghibásodása okozta az alap problémát, ami viszont adatvesztéssel járhat. A javítási folyamat során nem törlünk adatot a laptopodról, sőt, igény esetén megpróbáljuk helyreállítani a sérült merevlemezen tárolt fontos adataidat is.
Ha azt észleled, hogy Windows ugyanúgy nem indul el, mint amikor behoztad hozzánk, akkor minél előbb hívj minket. Ugyan szoftveres javításnál nincs garancia, hiszen bármikor újra összeomolhat a Windows, de természetesen méltányosságból azonnal meg fogjuk vizsgálni a gépedet, és bizonyára nem fogunk Tőled újra pénzt kérni.
Érdemes adott helyzetben megvizsgálni, nem csatlakoztattál-e pendrive-ot a gépedbe, mert előfordulhat, hogy ez gátolja meg a Windows betöltését. Okozhat ugyanilyen hibát egy zárlatos USB-s billentyűzet vagy egér is.